Ben je gepassioneerd om anderen te helpen en het verschil te maken in de wereld? Zoek je een baan waarin je écht voldoening vindt en je talenten kunt inzetten om anderen te ondersteunen? Dan is de dienstverlening sector de perfecte plek voor jou. Ontdek onze unieke vacatures waar je direct jouw passie en vaardigheden kunt inzetten om een positieve impact te maken.
Als KCC-medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor burgers en bedrijven die contact opnemen met de gemeente. Je biedt ondersteuning, informatie en begeleiding bij verschillende gemeentelijke diensten en zorgt voor een positieve klantbeleving.
In de rol van medewerker Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor diverse burger gerelateerde taken, zoals het verstrekken van identiteitsdocumenten, het registreren van geboorten en huwelijken, en het afhandelen van verhuis- en adreswijzigingen.
Als receptionist verwelkom je bezoekers van het gemeentehuis en zorg je voor een professionele en gastvrije ontvangst. Je biedt ondersteuning bij het maken van afspraken, geeft informatie en assisteert bij algemene vragen.
In de rol van medewerker Burgerlijke Stand ben je verantwoordelijk voor het registreren van geboorten, huwelijken, partnerschappen en overlijdens. Je verstrekt officiële documenten en biedt ondersteuning bij vragen met betrekking tot burgerlijke zaken.
Als administratief medewerker heb je passie om anderen vanuit het team te ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. Je bent gepassioneerd over het bijdragen aan het succes van het team door middel van jouw administratieve vaardigheden en toewijding.